tirsdag 20. april 2010

Langt unna null.

Jeg har mange talenter men null-løp er ikke ett av dem ;) 27 sekunder ble det i dag. Mitt 3. beste til nå. -Og hvor mange ganger har jeg vært med ???  Joda, 3 ganger. Sukk. Jeg kan sikkert skylde på at det går for tregt ut fra start når alle skal inn på en smal sti samtidig..og at jeg løper fortere når jeg har blitt varm i trøya, og at jeg pratet bort mesteparten av førsterunden med en gammel kjenning. Uansett..jeg løper for tregt på førsterunden og for kjapt på 2. Det må justeres i en eller annen retning:)
Runden i dag var på ca 1.6 km. Jeg varmet opp med en kortrunde, løp 2 runder null-løp med ca 6.30 fart (21 min) og hentet bikkja og tok en roe-ned runde med litt fartslek og pinnelek. Totalt ca 5.5 km. Blir spennende å se om jeg klarer å holde meg til omtrent denne farta på Moveløpet. Hmm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar