lørdag 3. april 2010

jøss

I dag surfet jeg rundt på nett i jakten på å finne kondisjonstallene til coopertesten.  I stedet endte jeg opp med å lage ett personlig treningsprogram for 10 km løp på sidene til magasinet i form.  Jeg abbonerer på bladet, så da følger liksom slike personlige programmer med. Det programmet passet ikke helt kan man si. Når jeg jogger så varmer jeg opp med puls mellom 130-145 (60-75%)..og når jeg jogger normalt etterpå så ligger jeg på ca 155-165 (80-86%) og der kan jeg godt være uten å kjenne at jeg blir fryktelig sliten. I programmet jeg fikk sto det hard trening og perioder med løping på ca 150 i puls...det er ikke hardt..når jeg er på 170 er det hardt:) kanskje det er intervallspinntimene som har fått meg til å synes at det meste under 165 er pinglete:D

Jaja..jeg får se det positive at jeg fint kan holde pulsen høy en stund. Ikke fullt så bra at den blir såpass høy i så moderat tempo kanskje:)

 Tar med ett bilde som viser en av de største motivasjonsfaktorene mine for å komme i bedre form. Fjellturer. Få ting er så vakkert og gir så mye harmoni i sjela som å gå i fjellet. Dette bildet tok Johan da vi skulle gå opp på Surtningsui i september 2009

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar