tirsdag 13. april 2010

null-løp nr 2

Det var verdt det. Deilig å løpe i skogen og i sola.

Dessuten gikk det mye bedre enn forrige gang. :) Bare 9 sekunder i forskjell ..og runde to var kjappest denne gangen.  he-he

Jeg er litt usikker på hvor langt det ble, men kanskje ca 3.4 km null-løp + 1 km til oppvarming og 1 km nedtrapping...sånn omtrent...fart på ca 6.5-7 min pr km..ja..tror ikke det er så langt unna :) Veit farta ikke er mye å skryte av, men fornøyd med at jeg klarer å holde jevnt og at det går såpass lett og at jeg ikke skrur opp tempo for mye selv om jeg ser en haug med rygger foran meg:)

Beina..vel..de er der..men kjennes ikke halvgalt ut. Det pleier å hjelpe godt å bruke tid på å gå meg ned etterpå. Nesten enda viktigere enn å varme opp :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar