søndag 4. april 2010

søvnige søndag

I går ble det tapas, vin og bytur. Bittelitt slakk i dag, men hva gjør vel det :)

Det er psyken det står på sa en kompis til meg da vi tok vårens første joggetur for ørten år siden..Joda..jeg psyket og psyket og endte opp med betennelse i begge leggene. Jeg er ikke der nå altså, ingen betenneleser her. -Men jeg kjenner det i legga etter forrige tur så dagens trening blir tilpasset det. Jeg skal ikke ut på 7 km's runden min i dag. I stedet har jeg sett meg ut en kortere rute med en passende bakke hvor jeg kan prøve meg på noen bakkeintervaller. puhh....blir varm i toppen bare av å tenke på bakken;)

Til jeg får våknet litt mer hører jeg på søvnige søndag med dronning Mauds land

spotify:track:4Q6iczYdBmw5BuUhdJ4DJJ

Her er ett bilde av turfølget mitt også. En enkel pulsklokke fra Suunto. Det er få som vil påstå jeg er forfenglig, men denne kjøpte jeg nok ut fra design før jul 2008. Da streika den trofaste Casio hverdagsklokka mi. Jeg tenkte at denne var ikke så stygg til å være pulsklokke annet enn at jeg kunne bruke den til hverdags. Som pulsklokke fungere den greit. Som hverdagsklokke endte jeg opp med en ny Casio:) Hmm..jeg liker ikke helt å innrømme det, men jeg er en skapgadgetfreak. Jeg merker at jeg kunne tenke meg både gps og fotsensor og alle slike duppedingser ;)  Ikke at jeg trenger det altså, men jeg kan sikkert klare å lage meg ett behov :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar