lørdag 16. april 2011

Endelig nye pegasus, løpetur og kurs i Holmestrand, oppussing og påskeferie


Facebook er kjekt. Nå har jeg pakket opp pegasus i 40 fikk jeg melding om fra Egil....de er på tilbud til 699...ehh...jeg må ha 39 svarte jeg......5 min etterpå fikk jeg vite at han hadde pakket opp 39 også. Jeg skyndte meg til g-sport etter jobb og lurte nesten på om jeg skulle kjøpe to par...nøktern! som jeg er bestemte jeg meg for å holde på det ene:)



Her er Alexander i sving med å montere skap og ved siden av er det bilde av luftekanalen John Ove hjalp meg med å skjere ned i går. Egentlig burde jeg tatt bilder av alle ledningene Dag har lagt opp og av småpirkejobben  onkel Tor har hjulpet meg med. Dessuten har pappa vært håndtlanger på overskap og fått tak i rørleggerhjelp når jeg ikke var hjemme. jeg er utrolig heldig som har så mange som hjelper meg. Evig takknemlig:)


Som dere sikkert har skjønt er det mye kjøkkenoppussing om dagen. Det går stadig fremover. Nå har de fleste skapene blitt montert og rørlegger har flytta på noen rør. I går skar vi ned bunnen av en luftekanal til 2. etg. Tirsdag kommer benkeplata. -Bare 14 dager forsinket. Nå venter jeg bare på stekeovnen. Åååå, som jeg gleder meg til å få kjøkkenet ferdig slik at jeg kan få ryddet opp her. -Og ikke minst ha vann i 1 etg igjen: Det er ikke spesielt hyggelig å bo på en byggeplass.

I uka som var fikk jeg avbrekk i kjøkkentenking. Kollega Gro og jeg dro ned til Holmestrand på kurs på Nedre Gausen for å lære mer om hørselshemninger. Jeg hadde tatt med nyskoa og fikk en kort løpetur  langs sjøen. Det var deilig. Tipper det ble ca 5-6 km tilsammen. Hamstringen var ikke helt god så jeg tror jeg skal holde meg til rolige turer,  mye strekking og være litt forsiktig til det slipper taket her. Det passet ikke så bra med strekk nå som Gøteborgsvarvet nærmer seg med stormskritt. Det er bare litt over en mnd igjen før jeg skal løpe 21 km. Jaja..tar jeg det rolig nok kommer jeg helt sikkert i mål :) Blir mest spennende å se hvilken tilstand jeg er i når jeg passerer målstreken :)



Egobilder i speilet før løpetur i Holmestrand

4 kommentarer:

  1. Det Gøteborgsvarvet nærmer seg altfor fort altså. Jeg har ikke løpt mer enn 11 km før og klarer ikke det i strekk engang, men det får gå som det går. Jeg skal nok alltids komme i mål, selv om jeg går halve løypa. :o)

    Kule sko! Alltids kjekt med kupp!

    SvarSlett
  2. Lekre sko, og kjekt med handy man;-)
    Kjøkkenet blir nok kjempelekkert. Varvet henger i en tynn tråd for min del. Får høre hva idrettsfysioterapeuten sier på mandag.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nye sko!

    Så spennende med Gøteborgsvarvet, bare gled deg! Med så masse folk og stemning langs løypa er det bare å ha det moro :)

    SvarSlett
  4. Synes alt ser ut til å gå på fram med deg som vanlig!? Og du ser BRA ut på bildene!
    Fortsatt god påske!

    SvarSlett