søndag 21. august 2011

Harestua-Kikut-Katnosa-Gjerdingen-Harestua

Bilde fra Kikut knabbet fra kondis
I dag sto langtur på programmet. Den siste før fredagsbirken. Puh...

Ingen av unnasluntringsunskyldningene mine  har slått gjennom, så nå har jeg resignert og er klar for å gjennomføre så godt jeg kan.

 Ca 7-7.5 mil sto på programmet i dag. Morgenen ble litt slakk etter sein bursdagsfeiring kvelden før, men etter en solid frokost la vi i vei mot Kikut. Ingen bombe at det regnet kanskje? På Kikut ble det vaffel og tørkepause, før vi syklet til Katnosa og Gjerdingen før vi var tilbake. Kalde og våte. Hipp Hurra for badekar:)

Det ble ikke mer enn 57 km.  Neste fredag skal jeg fortsette i 47 km til. Vi hadde snittfart på hele 13 km/h . Birken kan ta sin tid ser jeg:)

Det regnet og regnet og da blir det dårlig med bilder...men garminlogg har jeg...

Garminloggen finner du her

ps..mulig det fremdes er unskyldningshåp for yr melder møkkavær... :)

Jeg har forresten kjøpt meg forskjerm til å skjerme ansiktet for møkkaspruten og en anatomisk gelpute som passer smale sykkelseter. Trenger ikke å få mer vondt i rumpa enn nødvendig kanskje:)






2 kommentarer:

  1. Blir spennende å høre hvordan det går med dere :) Uansett: jeg er imponert :) Lykke til :)

    Så satser jeg på at vi sees mer utover høsten på trening :) det blir koselig :)

    SvarSlett