lørdag 5. mai 2012

Kom mai..med..ja?

Hvitveiseng rett borti gata

Klage og syteinnlegg..herved advart...

5 mai og det snør rundtomkring på østlandet. Ikke hos meg heldigvis:) I stedet tusler jeg rundt og venter på at forkjølelsen skal bli ferdig med herjinger i kroppen min.

Det har vært noen skikkelige møkkadager med sprengt hue, sandpapirhals og snørr. Ikke akkurat noen Helstrømmeny. Heldigvis er det på retur nå. Hue klarner opp og jeg orker å gjøre litt igjen. Men den inhuga joggetreninga lar vente på seg. Jeg som hadde ambisjoner om at i Mai, ja i Mai, -da skulle jeg blogge om alle de kilometerlange  joggingsa mine som utover sommeren skuille bli milvise  hehe..ambisjonene er der i allefall.

Uansett...jeg er veldig glad jeg kastet inn håndkle i forhold til Gøteborgsvarvet. Det kjentes så bra ut i mars. Hytteplanmil-turen gikk som en drøm. Senere har leggene vært som stokker etter 8 km i skogen. Gøteborgsvarvet skal være en fest og ikke noe mareritt. 2013 er sikkert ett enda bedre år for varvet..

 Nå kjennes det nesten ut som å starte fra begynnelsen igjen. Kortere turer og farstlek. Jeg svelger irritasjonen, og later som jeg er fornøyd med at det viktige er faktisk å få trent...

1 kommentar:

  1. Alt til sin tid..så hang in there! God helg!

    SvarSlett