fredag 21. november 2014

Restitusjonstrening med livegym



Fornøyd etter innsats på stuegulvet
 

På onsdag dundret hue omtrent som et pukkverk i verste arbeidstid. Da plukket jeg frem 30 min nybegynner tabata (veeeeldig snilt program)  og ca 30 min med yoga for nakke og skuldre. Det gjorde susen. Pukkverket tok ferie på et blunk :-)

 I går ble det dansing. Kan dere se for dere dansing med stive knær og merkelige tilpasninger? Vel, dette er absolutt en av fordelene med hjemmetrening.  Ikke en kjeft som ser meg der jeg etterligner en hoftevrikkende smidig danser med krøkkete og ustø vingling. Alt annet enn grasiøst kan man si.  Etter dansinga hadde jeg ambisjoner om en spinningøkt, men ga meg etter 15 min. Jeg fikk løst opp i ømme muskler og jeg innbiller meg at kneet likte trenigsvariasjonen.

Jeg har trent  til livegym.no de to siste dagene. Ypperlig når jeg ikke gidder/har lyst til/ kan reise fra huset. Livegym er... tja... hva skal jeg si.... helt OK. Instruktørene og timene er ok. Musikken er kjedelig. Det viktigste er at jeg  får trent. 50 kr. i mnd er det verdt:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar