torsdag 2. juli 2015

Helsefarm dag 2+3

 
 


Dag 2 :-(

Venninne Wenche var på besøk og vi sløva i sola hele dagen. Eneste unntaket var litt frisbeekasting og et par småturer med Dina. Heldigvis var kosten sånn noenlunde grei :-)





Dag 3 :-)

Heldigvis var dag 3 litt bedre. Jeg startet dagen med en PT-time med Kent. Vi kjørte serie med knebøy i slynge på Bosuball, markløft og benkpress og en serie med roing-pushup i slynge og mage/hofteleddsbøyer på bosuball. På kvelden gikk Kjæresten og jeg  på tur i et par timer. Også en grei matdag :-)

Slik så Dina ut etter turen 
Varte heldigvis bare 30 sekunder eller noe, før hun ville leke med ball :-)

2 kommentarer:

  1. Så søt hund! Koselig blogg, min nye favorittblogg! Inspirerer meg til daglig aktivitet, fortsett videre Marit!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk anonym. Jeg skal prøve å skrive 2-3-4 ganger i uka i allefall :-) Hyggelig med lesere og veldig hyggelig når dere legger igjen spor :-)

      Slett