mandag 7. februar 2011

spinning og brodder

3.6 km med nye Adidas-sko i går.
En time intervallspinn i dag.


Etter rolig helg var det godt å få litt syre i beina i kveld. men..jeg klarer ikke å få opp pulsen skikkelig på spinningtimene nå. Jeg blir sur i beina før jeg når 85-87%. Spinningmuskla er nok for dårlige...Hu!..-foreslo for Viggo og justere ett par drag med kjappere frekvens slik at jeg, og kanskje noen til, kan klare å få pulsen over 90%. Det har i allefall fungert godt tidligere. På den andre siden..det ble en real svette og styrketreningsøkt for sykkelmusklaturen. jeg prøver å sitte slik at jeg får styrka korsryggen og kjørt litt på overkropp og armer i samme slengen. (jada, jeg veit jeg skal være avslappet i skuldre, men ute så bruker jeg disse musklene når jeg sykler også.  :) ))

Før jeg dro fra Move  bestilte jeg meg ny makspulstest..Jeg skal pine meg selv på torsdag. Åååå, jeg får vondt bare jeg tenker på det. Til og med tannlegen er bedre enn makspulstest. Det sier ikke så rent lite.


 Ellers må jeg bare komme med ett shoppingtips. På Rema1000 har de supre brodder til 70 kroner. Jeg kjøpte i dag etter at flere har anbefalt disse. bedre enn de du kjøper i sportsbutikken har de sagt. Nå er det min tur til å teste de ut:)

Disse bildene fant jeg i en blogg til ei som skriver om hund og ga tips for luftetur med bikkja. dere finner det her:) Tusen takk for lånet :)

3 kommentarer:

  1. Maxpulstest - stønn
    Tannlegen - stønn
    (det vet jeg alt om for jeg kan fremdeles ikke åpne munnen etter gårsdagens besøk)

    Frivillig maxpulstest - sjokkerende gutsy
    (på den s/m-vis, why, why???)

    SvarSlett
  2. Det blir spennende å høre om resultatet av makspulstesten... Da er det bare å finne frem all den motivasjonen du kan... og holde fokus på det du skal gjøre... fin deg noen arbeidsoppgaver du kun skal tenke på når du løper... så rekker du ikke i starten i alle fall å tenke på hvor sliten du er... Og hvis det er Viggo som skal kjøre testen, så vet han hva han driver med... så hør etter, og stol på han, så går det bra! det har jeg erfart de ganger jeg har kjørt ulike tester med han...

    Gleder meg til å høre resultatet :)

    SvarSlett
  3. Maxpulstest - ja, det var blodslit, men verdt det.
    Brodder fra Rema? Ja, ser man det. Vil se etter.
    Hatt spinn 60 vikartime i kveld. Natta...

    SvarSlett